Září 2016

Nenávist

2. září 2016 v 8:51 | Ondračka Luděk
Když s kýmkoliv řeším problematiku pohostinství, případně hodnocení práce někoho jiného, je vždy cítit zvláštní vzdor, takže nenávist. Pominu teď diskuzi s laiky. Tam je to skoro vždy mimo problematiku. V profesionálním prostředí, je jakákoliv recenze (kritika), v podstatě pomoc. Když o firmě někdo píše, tak ukazuje zájem a je jen na kritizovaném, aby si s touto informací pohrál. Já za svojí kritikou vždy vidím lidi, kteří se snaží v daném oboru uživit. Jsou to zaměstnanci i vedení. Nevidím jim do hlavy ale v souladu s moderním vývojem restaurací u nás hodnotím co vidím. Sám se snažím totéž dělat i ve svých firmách. Hodnocení, případně kritika je vždy konkrétní a jasná. Nepíši o kvalitě menu někde v průměru. Napíši rovnou co je špatně. Ono schovávání se za nekonkrétní kritiku, dokazuje neschopnost autora. Jasně předložená kritika pak možnost rozboru. V tom je nejvyšší přínos kritiky.