Takto to nejde...

6. února 2016 v 9:55 | Ondračka Luděk |  Zákazníci
Obor pohostinství, má spoustu problémů. Jedním z nich je i nesoudnost zákazníků. Většina majitelů chce svým zákazníkům nabídnout co nejlepší službu. Chce zároveň udržovat a zvyšovat úroveň svého provozu, což zároveň znamená, vzdělávat své zaměstnance a vyplácet jim slušnou mzdu. Co potom se zákazníkem, který přijde s přáním na uspořádání oslavy a jen tak mimochodem se zmíní, že by si donesl vlastní víno, slivovici atd....? Uvědomuje si ten zákazník, co vlastně svojí žádostí činí? Jak má potom reagovat provozovatel?
Restaurace žije především z přirážky za zboží které prodá. Pak tedy nezbývá než účtovat nájem? Tak to taky můžeme nechat prázdné místnosti a jen je pronajímat. Obor pohostinství má spoustu problémů. Bohužel jedním z nich je v ten okamžik i zákazník. Tento případ jasně ukazuje, že takto to nejde. Jděte do Škodovky pro auto a řekněte jim ať Vám tam namontují Vaše stará kola...
Chybí respektování zákazníků. Číšník, servírka, jsou profesionálové a jejich služba stojí peníze. Nelze hledat vedlejší cesty. Pokud mne jejich služba vyhovuje, pak ji musím zaplatit. Pokud si chci dělat vlastní pravidla, pak je lepší si zkusit otevřít vlastní hospodu.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama